„Проектиране
на приобщаващи образователни среди" – в периода 19-24
август, 2019г. в Нафплио, Гърция. Участниците преминаха през теоретична и
практическа подготовка, решаваха казуси, участваха в индивидуална и екипна
работа, дискутираха автентични практики в различни училища от цял свят.
Запознаха се със социални и индивидуални модели на деца със специални
образователни потребности. Участниците в обучението се включиха в екипна дискусия относно „различността”,
установяване на бариерите за учениците със затруднения и ресурсите за това. Усвоиха
умения за за планиране и прилагане на диференциацията в учебната програма и
етапите на учебния процес спрямо особеностите на учениците. Запознаха се с алтернативни практики и
техники за учене, съобразени с обучителните и физическите проблеми на част от
учениците и как да оценяват техните постижения по критерии, различни от
стандартните. Усвоиха знания и умения за използване на ИКТ в подпомагането на
децата от приобщаващото образование. Научиха повече за диференциацията на учебния процес, съобразена с особеностите
на учениците с обучителни затруднения и сътрудничеството между всички участници
в приобщаващото образование- учители, ученици, родители и общественост, с цел
да се създаде рамка на приобщаващи ценности.
Няма коментари:
Публикуване на коментар