“Дигитално
обучение, основано на игри. Обогатена реалност” се проведе в периода 6-10
август, 2019г. във Флоренция, Италия. Участниците в това обучение усвоиха
умения как да създават дейности, с които да увличат учениците в обучителния
процес и да ги мотивират да бъдат активни участници в него; да създават и да
прилагат разнообразни дигитални ресурси за целите на различни учебни предмети;
да мотивират учениците да учат чрез действие и чрез участието си в играта да
решават проблеми, но и да придобиват нови знания и умения. Участниците в
обучението усвоиха разнообразни методи за създаване на дигитални ресурси с
учебна цел като използват различни техники и електронни платформи, както и да
подбират игровите елементи, според целите на обучението и нуждите на ученика. Овладяха умения за създаване на виртуална
лаборатория и виртуални обиколки. Запознаха се с
концепцията за виртуалната реалност и нейното използване в училище и конкретни
примери чрез работа с H5P-създаване на конкретни казуси и задачи за работа по
математика, български език, музика, английски и испански език, история,
георграфия.
Участниците научиха как да прилагат любими на учениците игри като
образователен инструмент и ползите от този метод. Овладяха умения за
имплементирането на голам набор от дигитални платформи, достъпни за ученици и
учители и как да ги използват по различни предмети от учебната програма.
Усвоиха умения за работа с обогатена реалност- разбиране на
безкрайния потенциал на този метод. Подобриха уменията си за използване на обогатена
реалност чрез реализиране на забавни дейности за класна стая чрез създаването
на задачи, тестове, игри чрез Deck Toys и Mit App Inventor. Изучаваха в детайли
Virtual Reality-Google Earth: създаване на лична виртуална обиколка; създаване
на ролева игра с наблягане на основни моменти, а именно среда и герои, но също
така включва в играта учебни цели, свързани с учебната програма.
В края на
обучението, участниците оцениха курса като изключително полезен, изпълнен с
много нови технологии и приложения, които са свързани с представяне и усвояване
на нови знания по различни учебни предмети, както и междупредметните връзки, но
най-вече осъзнаване на приложението в живота, професионалната ориентация и
подготовка на учениците.
Няма коментари:
Публикуване на коментар